20 Aralık 2017 Çarşamba

Himalaya Arındırıcı Çamur Maskesi


Bugünün konuğu Himalaya'nın Arındırıcı Çamur Maskesi oluyor.
Ben bu tarz siyah noktaları temizlemeye yarayan maskeleri tüm cildime değil de sadece t bölgeme uyguluyorum.
Yanaklarım fazlasıyla kuru olduğu için çamur, kil maskeleri daha çok kurutuyor.
Gelelim bu maskeye içerisinde füller toprağı, mineral kil ve ceviz bulunuyor.
Tıkalı gözenekleri açmayı, siyah noktaları temizlemeyi, cildi sıkılaştırmayı, cilt dokusunu iyileştirip, kırışık oluşumunu minimuma indirmeye yardımcı olmak gibi vaatleri var.



Cildim karmaya dönük kuru olduğu için maskeyi bir kez tüm cildimde denedim ve yanma hissi yaşadım ama yıkadıktan sonra cildimde kızarıklık vs olmadı.
Sonrasında hep t bölgeme uygulamaya devam ettim ve sonucundan genel olarak memnunum.
T bölgesinde yağı azaltıyor ki ben bu maskeyi daha çok yaz aylarında kullandım.
Siyah noktaları temizlemesi ise fena değil ama kullanım sonrasında cildi baya bir kurutuyor eğer cildiniz benim gibi kuruya dönükse kullandıktan sonra iyice nemlendirmekte fayda var.







5 yorum:

  1. çok merak ettiğim bir maske henüz denemedim :)

    YanıtlaSil
  2. bu tarz maskeler cildi kurutuyor maalesef :(

    YanıtlaSil
  3. Bunu ben de seviyorum 😊

    YanıtlaSil
  4. Çok sevdim ben,evet kuruya dönük ciltler kullanmamalı =)

    YanıtlaSil
  5. Ben içeriğinden dolayı 1-2 kez denemek için kullandım; ama, elimde çok daha iyi iş gören başka maskeler olunca denemekten vaz geçtim. Zaten cildi kurutması hiç istediğim bir özellik değil :) Sevgiler Ayşe'cim!

    YanıtlaSil