16 Ekim 2017 Pazartesi

Oriflame Giordani Gold Jewel Ruj


Oriflame markasının daha önce Giordani Gold serisini denemiş ve memnun kalmıştım.
Bir süre önce firma tarafından çok güzel bir paket gönderildi ve bende o paketten çıkan ürünleri tek tek sizlere yazacağım.
Beni İnstagram'dan takip edenler gelen ürünleri görmüşlerdir işte ilk yazı bu gördüğünüz ruj oluyor.

oriflame giordani gold ruj

Birkaç sene önce temsilcisi bile olmuştum ama sonrasında devam edememiştim temsilcilcisi olduğum dönemde markanın en çok ruj ve maskaralarını beğenerek kullanmıştım.
Giordani Gold serisi Oriflame'nin en başarılı ürünlerinin olduğu seri diyebilirim.
Bu serinin en sevdiğim ürünlerinin başında rujları geliyor Oriflame'nin kaşmir yumuşaklığında diye tanımlaması kesinlikle abartı değil.

giordani gold ruj

Kremsi yapısı olan, dudakları gayet güzel nemlendiren, kalıcılığı birşey yenilip içilmediği takdirde 3-4 saat olan bir ruj.
Dudakta duruşu asla parlak değil opak, zarif bir duruşu var.
Ayrıca altın rengi tasarımlı ambalajının da çok şık durduğunu belirtmeden yazımı bitirmeyeyim.:)



Giordani Gold Jewel Rujların 10 rengi mevcut bendeki renk Red Attraction kırmızı severlerin bayılacağı bir tonu var.
Rujun indirimsiz satış fiyatı 47 TL



*Ürün Oriflame tarafından denemem için gönderilmiştir.




3 yorum: