11 Eylül 2017 Pazartesi

Procsin Bubble Mask Serisi


Procsin yeni bir Türk firması daha önce ürünlerini denememiştim ve bu marka ile 16 Haziran'da yaptığı büyük bir blogger organizasyon etkinliği sayesinde tanıştım.
Katılan tüm bloggerlara Bubble Mask serisinin üç ürünü gönderilmişti bende ürünleri kullanmaya başladıktan ve bir fikir sahibi olduktan sonra sizlerle paylaşmak istiyorum.


Bubble Mask Foam - Yüz Temizleme Köpüğü




İçerik:



İçeriğinde Allontoin ve Pentavitin bulunuyor eğer cildiniz çok kuru değilse seversiniz ama çok kuru ciltlerin iyi anlaşacağını sanmıyorum.
Benim cildim kış aylarında kuru yaz aylarında karmaya dönük oluyor ve yazın köpük formdaki ürünleri seviyorum.
Bu üründe cildi gayet güzel kirden arındırıp, temizleyen sonrasında cildimi tahriş etmeyen, germeyen bir temizleyici ama kış aylarında kullansam temizleme sonrasında kuruluk hissi yaşayabilirim çünkü içeriğinde alkol var.
Sabun içermiyor, makyajı çıkaracağı yazıyor ama malesef tek başına makyajı temizleme gibi bir özelliği yok ben önce makyajımı misel su ile temizleyip sonrasında bu köpüğü kullanıyorum cildim tertemiz oluyor.


Bubble Mask - Maske




Markanın herhalde en ünlü, en bilinen ürünü bu köpüren maskedir.
Yüzünüze az miktarda uygulayıp bekliyorsunuz ve köpürmeye başlıyorsunuz.:)
En az 10 en fazla 20 dakika bekletiyorsunuz benim cildim hassas ve alerjik olduğu için 10 dakika bekletiyorum.
Sürdükten sonra bir karıncalanma hissi oluyor ama ciltten arındırdıktan sonra kızarıklık, kaşıntı vs yaşamadım.
Zaten bu karıncalanma hissi içeriğindeki oksijenden kaynaklanıyor, kan dolaşımınızı arttırıp hücre yenilenmesi sağlıyor.
Eğer cildiniz çok hassassa, kızarıklık sorunu yaşıyorsanız tüm yüzünüze uygulamadan önce yüzünüzün ufak bir bölgesinde deneyip sonuca göre tüm yüzünüze uygulamanızda fayda var.

İçerik:


Ayrıca benim için maskenin en büyük eksi yanı içerisinde SLS olması ki bu da büyük ihtimal köpürmesini sağladığı için var.
Açıkcası içeriğinde SLS bulunan ürünleri pek kullanmamaya çalışıyorum bu sebeple de maskeyi yorumlamak için birkaç kez kullandım ve sonrasında kullanmaya devam etmedim.


Bubble Mask Cream - Nemlendirici



Maske sonrasında ve günlük olarakta kullanılan bir ürün cilt dokusunda aydınlanma ve esnekliğe yardımcı olan özel aktif ve bitkisel aktifler içeriyor.
Cildimde aydınlanma vs gibi bir etkisi olmadı ama nemlendirmesi güzel, rahatsız edici bir kokusu yok.
Fakat cildim yaz aylarında karmaya döndüğü ve t bölgemde parlama, yağlanma sorunu yaşadığım için çenemde birkaç ufak sivilce çıktı sanırım bu kremi havalar soğumaya başlayınca kullanacağım çünkü nemlendirmesi gayet iyi bu yüzden yağlı ciltlerde sivilcelenme yapabilir.

Bubble Mask serisinin bu üç ürününü genel olarak beğendim keşke maskenin içeriğinde SLS olmasaydı çok daha güzel olurmuş.
Bu seride en beğendiğim ürün nemlendiricisi oldu eğer Procsin'in Bubble Mask serisini merak ediyorsanız tüm cilt tiplerine uyan ürünleri içermediğini belirteyim ve almak istediğiniz ürünler cildinize uyuyor mu iyice inceleyip öyle alın derim.

Procsin ürünlerini www.procsin.com adresinden ve Gratis, Cosmo Home vb. kozmetik mağazalarından edinebilirsiniz

2 yorum:

  1. Ben pek anlaşamadım maskeyle ama kremi sevdim :)

    YanıtlaSil
  2. Dürüstçe ve içerik bilgisiyle birlikte yorumladığın için teşekkürler Ayşe'cim. Bir ürünü okurken, hem yorumlara, hem de içeriğine bakıyorum ki benim için ne yapabileceğini, ya da yapamayacağını anlayayım :) Ellerine sağlık, sevgiler!

    YanıtlaSil