24 Temmuz 2017 Pazartesi

Catrice Likit Camouflage Kapatıcı


Uygun fiyatlı kapatıcı ararken bu ürün hakkında fazlasıyla olumlu yorumlar okuyunca almıştım.
Ben ne sevdim ne de sevmedim yani beğendiğim yanları da var ama benim için bittikçe alınacak bir ürün olmadı.
Renk seçeneği fazla yok sadece benim aldığım 010 Porcelain rengi ve bir de 020 Light Beige rengi var.
Bu bana yarım ton kadar koyu gelse de iyice dağıtınca ten rengimle bütünleşiyor.



Yapısı çok ince değil ama yoğun, kalın bir yapısı da yok.
Kapatıcılığı oldukça iyi hem göz altı morluklarını hem ciltteki lekeleri kapatma konusunda iyi bir performans sergiliyor.
Kalıcılığı da keza gayet iyi zaten üzerinde waterproof yani suya dayanalıklı olduğu yazıyor.
Çabucak sabitlenen bir ürün bu yüzden hızlıca uygulama yapmak gerekiyor.
Ben en iyi sonucu makyaj süngeri ile uygulayınca alıyorum fırça veya parmakla uygulayınca malesef doğal bir görüntü ortaya çıkmıyor.
Bir de mutlaka sürdükten hemen sonra transparan pudra ile sabitliyorum ki bir süre sonra çizgilere dolma yapmasın.
Göz çevresine kullanmadan önce mutlaka iyice nemlendirmek gerekiyor aksi takdirde yoğun yapısından dolayı pul pul bir görüntü ortaya çıkabiliyor.


Genel olarak değerlendirirsem uygun fiyatlı, iyi kapatan bir ürün ama olmazsa olmaz değil bitince de yeniden almayı düşünmüyorum.
Almama sebebim ten makyajı yapmadan kullandığımda doğal durmaması diyebilirim.
Eğer yoğun göz altı morluğunuz yoksa veya cildinizde kapatılacak fazla lekeniz yoksa yapısı böyle yoğun bir kapatıcıyı almanıza pekte gerek olmadığını düşünüyorum.
Kapatıcının fiyatı 15-16 lira civarında ve tüm Rossmann mağazalarında bulabilirsiniz.

18 yorum:

  1. catrice markasını seviyorum ama bu ürünü kullanmadım daha önce , nemlendirmede bende kesin sıkıntı olur yazından anladığım kadarı ile çünkü göz altım aşırı kuru :( bilgilendirme için teşekkürler .

    YanıtlaSil
  2. iki renk seçeneği varsa çok kötüymüş..

    YanıtlaSil
  3. Detayli bilgi icin tesekkurler 😊

    YanıtlaSil
  4. Gençlere yönelik bir ürün..

    YanıtlaSil
  5. Doğal durması oldukça önemli, bu kriteri karşılamıyorsa ben de yaklaşmam hiç...

    YanıtlaSil
  6. Orta kararda olan ürünleri kullanmak için elim gitmiyor benim de makyaj dolabımda kalıyor öylece :) Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Bilgiler icin tesekkurler 😊

    YanıtlaSil
  8. Catrice ürünlerini genel olarak beğeniyorum. Hem uygun fiyatlı olması hemde güzel olmaları beni cezbediyor açıkcası. Bunu denememiştim ama hiç yorumunu okuyuncada deneyesim gelmedi pek 😍

    YanıtlaSil
  9. doğal durmaması kötüymüş :(

    YanıtlaSil
  10. Detaylı verdiğin ürün bilgileri için teşekkürler canım 😘

    YanıtlaSil
  11. Kapatıcı kullanma alışkanlığım yok malesef ama paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  12. Cilt ile bütünleşmeyen ürünleri ben de sevmiyorum canım :/

    YanıtlaSil
  13. Daha önce denemedim ama denenecekler arasına ekledim ☺️

    YanıtlaSil
  14. Renk seçeneği kısıtlıysa olmaz bu iş :)

    YanıtlaSil
  15. cildim kuru olduğu için biraz pul pul kaldı bende

    YanıtlaSil
  16. Çizgilere dolan kapatıcılardan hiç hoşlanmıyorum, benim uzak durmam gereken bir ürünmüş, çok teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  17. Catrice ten ürünlerini hiç denemedim.Varsa yoksa allık,aydınlatıcı,far denemişim ;)

    YanıtlaSil