20 Haziran 2017 Salı

Note Full Coverage Concealer


Methini çok duyup aldığım ürünlerden biri de bu kapatıcıydı.
Makyaj ürünleri içerisinde en sık kullandığım ve almaya doyamadıklarımdan biri de kapatıcılar hal böyle olunca her olumlu yorum okuduğumu tenime uyan rengi oldukça alıp deniyorum.
Ben serinin en açık rengi olan 01 İvory rengini almıştım tam tenime uydu hatta benden bir tık koyu ten rengine sahip olanlara için açık bile gelebilir.


Mat bir bitişi var, hızlı bir şekilde sabitleniyor, çizgilere minimum dolma yapıyor, orta kapatıcılığa sahip, paraben içermiyor.
Ama benim göz altlatım çok kuru olmadığı ve her makyaj öncesi mutlaka göz altı kremimi sürmeme rağmen bu kapatıcı ne yazık ki çok doğal durmadı.
Bir başka sorun ise dağıtamakta zorlandığım bir ürün olması süngerle, fırçayla, parmakla dağıttım ama yok asla istediğim gibi doğal durmadı.
Bir de bu kapatıcı oldukça sarı tonlu ve benim fazlaca mor göz altlarımda griye bakan değişik bir renkte durdu.
Corrector ile kullanınca da duruşunu sevemedim kısaca anlaşamadığım bir kapatıcı oldu.


Benim anlaşamadığım bir ürün olsa da seveni çok eğer uygun fiyatlı kapatıcı arıyorsanız, ten renginiz benim gibi açıksa ve çok koyu mor göz altlarına sahip değilseniz bu kapatıcının testerına denk gelirseniz bir deneyin.
Benim hatam denemeden sadece rengine bakıp almak oldu Allah'tan %50 indirimde almıştımda verdiğim paraya acımadım.

İndirimsiz fiyatı 32.90 ama Gratis, Rossmann, Cosmo Home vb. mağazaların güzel indirimlerinde daha uyguna alabilirsiniz.

13 yorum:

  1. Biraz şanssızlık yaşamışsınız. Paraben içermeyişi güzel.

    YanıtlaSil
  2. Ben mineralli olan kapatıcısını daha çok sevdim :) çizgilere dolma yaşadım bu kapatıcıda

    YanıtlaSil
  3. ben 02 numarayı kullanmıştım fena değildi ama artık maybellineden vazgeçmem sanırım..

    YanıtlaSil
  4. tüh kuruma yapmasa alıp denemek isterdim ama listemden sildim gitti şimdi.

    YanıtlaSil
  5. Bende Sand rengini kullanıyorum oldukça memnunum şimdilik ama tekrar almayı düşünmüyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Loreal ve maybelline benim ilgi alanım

    YanıtlaSil
  7. bu renk cidden değişikmiş dediğiniz gibi griye dönmesine şaşırmadım. sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Bir süre bende kullandığımda çamur gibi kalmasını sevmemiştim. Övülecek bir yanı yok ama belki zaman zaman kullanılabilir ☺️

    YanıtlaSil
  9. mat bitişli ise hiç denemeyeyim ben :)

    YanıtlaSil
  10. Bu kapatıcının ilk çıkan versiyonu çok iyiydi; sonra yapısını değiştirdiler (aksini iddia etseler de) ve ben de anlaşamamaya başladım...

    YanıtlaSil
  11. Paraben içermediği için denemek isterim . Teşekkürler öneri için keşke sen de memnun kalabilseydin 😔

    YanıtlaSil
  12. şuanki kapatıcım bitmeye yaklaşmışken değişik bişeyler denemek için almayı düşünüyodum çok iyi oldu bu paylaşımı görmem teşekkürleeer :)

    YanıtlaSil
  13. Bende de çizgilere dolma yaptı ve dediğiniz gibi sarı alt tonlu olduğundan pek elim gitmiyor. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil