11 Mayıs 2017 Perşembe

Sleek Colour Corrector Palet


sleek colour corrector palet


Son dönemlerde renk düzenleyici paletler oldukça popüler bir çok markanın bu tarz paletleri var.
Sleek markasının da böyle bir paleti yakın zamanda Gratis mağazalarında satılmaya başladı.
Göz çevrem oldukça mor olduğu için kapatıcı kullanmadan önce corrector kullanıyorum.
Bu paletin içerisinde 6 farklı renk yer alıyor ve her biri ciltte farklı işlere yarıyor.
Palette yer alan renkler yeşil, lila, mavi, pembe, sarı ve turuncu peki bu renkler ne iş yarıyor derseniz.

sleek colour corrector palet

sleek colour corrector palet

Yeşil: Kırmızı rengi yani sivilce izleri ve kızarıklıkları nötrlemeye yarıyor
Lila: Yüzümüzdeki solgun görüntüyü kapatmaya yarıyor.
Mavi: Çilleriniz varsa onları kapatmak için kullanabilirsiniz.
Pembe: Koyu lekeleri kapatmaya yarıyor.
Sarı ve Turuncu: Turuncu ile neredeyse aynı görevi görüyor göz altı morluklarını kapatmaya yarıyor.
Sarı renk ile morlukları turuncu renk ise siyah koyu halkaları kapatıyor.


Avuç içine sığacak kadar ufak bir palet her bir ürün 0.4 gram fakat ürünler fazla uygulanmayacağı için uzun süre kullanılacaktır.
Kalın bir yapısı yok bu yüzden çok beğendim ben parmaklarımla pıt pıt yaparak uyguluyorum sünger veya fırça ile uygulayınca ortaya çıkan sonucu beğenmiyorum.
Ben genellikle sarı ve turuncuyu kullanıyorum çünkü göz altlarım oldukça mor bunları uyguladıktan sonra kapatıcımı sürüyor ve transparan bir pudra ile sabitliyorum saatlerce çizgilerime dolmadan kalıyor.


Kutusunun arkasında hangi rengin ne işe yaradığı anlatılmış.

Eğer cildinizde sorunlarınız varsa bu tarz bir corrector paleti arıyorsanız Gratis mağazalarında satılan Sleek markasının bu paletine bir bakın derim.
Yapısıyla, fiyatıyla piyasada bulunacak en iyi paletlerden birisi diyebilirim.
Paletin fiyatı 49.90 fakat 14 Mayıs'a kadar %50 indirimle daha uyguna alabilirsiniz.



*Ürün Gratis tarafından denemem için gönderilmiştir.

12 yorum:

  1. farklı bir markanın corrector paletini kullanmıştım ama bu daha başarılı gözükmekte :)

    YanıtlaSil
  2. bu ara sürekli bunu kullanıyorum oldukça fonksiyonel ve çizgilere dolmaması da artısı..

    YanıtlaSil
  3. Bu renklerin ne işe yaradığını bilmiyordum. Sayende öğrenmiş oldum en kısa sürede ben de alayım 😉 Teşekkürler emeğine sağlık canım ❤️

    YanıtlaSil
  4. Çok merak ettiğim bir corrector paleti 😍🙈 şahane bir yazı olmuş 🙈

    YanıtlaSil
  5. Bu ara çok gördüğüm bir ürün.Bilgilendirici bir yazı olmuş.Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Bu markanın ürünleri gerçekten başarılı :)

    YanıtlaSil
  7. Hiç böyle bir palet almadım merak ettim doğrusu 😊

    YanıtlaSil
  8. Çok şirin görünüyor bende çok merak ettim 🤗

    YanıtlaSil
  9. görüntüsü içaçıcı bir palet, bu tarz bir paletim hiç olmadı ama denemek isterim :)

    YanıtlaSil
  10. Bu kapatıcı paletleri ben de çok merak ediyorum. Özellikle yaz aylarında ten ürünleri kullanmayı sevmediğimden kurtarıcı gibi görünüyor. Çok güzel bir yazı hazırlamışsınız, emeğinize sağlık <3 :)

    YanıtlaSil
  11. Yeni.bilgiler öğrendim teşekkür ettim: )

    YanıtlaSil
  12. Harika bir ürün paylaşım için teşekkür ediyorum sevgilerimle 😍

    YanıtlaSil