6 Mart 2017 Pazartesi

Flormar Daily Party Koleksiyonu - Tekli Far


Flormar'ın koleksiyonları hız kesmeden devam ediyor bu gördüğünüz Daily Party Koleksiyonu da yılbaşı öncesi satışa çıktı ve bana da firma tarafından bu gördüğünüz ürünler gönderilmişti.
Doğum ve sonrasında ki yoğunluğumdan bu koleksiyona ait ürünleri yazmaya fırsatım olmadıydı artık biraz geçte olsa Daily Party koleksiyonunu yazmaya en beğendiğim ürün ile start verebilirim.

Bu koleksiyonun metalik ambalajları oldukça dikkat çekici özellikle rujun tasarımı, açılıp kapanışı çok hoş zaten ruju ayrıntılı yazdığım zaman göreceksiniz.
Daily Party Koleksiyonu'nda Parfüm, Body Mist, Tekli Far, Ruj, Eyeliner, Maskara, Kontür Kit, Oje ve Top Coat bulunuyor.
Benim en en beğendiğim ürün kesinlikle far oldu bu sebeple de koleksiyondan ilk olarak göz farını yazmak istedim.


Party Eyeshadow'ların 7 rengi bulunuyor bende ki renk 02 Bronze Beam çok güzel ışıltılı bir kahverengi ve ben gözde ki duruşuna bayıldım.
Pigmentasyonu çok iyi, yapısı yumuşak, tozutma sorunu yok gibi birşey ve en önemlisi bazsız bile kalıcılığı çok iyi diyebilirim.



Benim için tam pratik göz makyajları için sür çık rengi ve elime ulaştığından beri sıkça kullanıyorum.

Daily Part Koleksiyonuna ait tekli farları %50 indirimle 9.90'a tüm Flormar mağazalarından ve www.flormar.com.tr adresinden edinebilirsiniz.



*Ürün Flormar tarafından denemem için gönderilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder