31 Mart 2017 Cuma

Biota 59 Elements Dudak Kalemi



Biota 59 Elements markasının daha önce birkaç ürününü yazmıştım okumak isterseniz tıklayınız bugün ise dudak kaleminin yazısı ile karşınızdayım.
Markanın allık ve rujunu çok beğendiğimi öncelikle belirteyim far ve göz kalemlerini denemediğim için bir yorumda bulunamam.
Dudak kalemi ise bende ki ruj ile uyumlu genelde ikisini birlikte kullanıyorum.
02 Coral çok güzel bir şeftali tonu abartısız, doğal bir rengi ve duruşu var.


Kalemin yapısı biraz sert ama rengini güzel veriyor ayrıca tek olarak ruj gibi kullanmayı da seviyorum.
Rengi doğal, abartısız bir şeftali, kalıcılığı fena değil ve son olarak fiyatı 19.90

3 yorum:

  1. bir çok nude rujla güzel bir uyum sağlayabilir bu dudak kalemi teşekkürler canım paylaşım için.

    YanıtlaSil
  2. Ben bu markanın sadece rujunu kullandım onu da çok beğenmiştim.
    Sevgilerle ;)

    YanıtlaSil
  3. Ay ne güzel bir yanık turuncu o öyle... bayıldım! Güle güle kullan Ayşe'cim :)

    YanıtlaSil