24 Şubat 2017 Cuma

İnsight Rebalancing Yağlı Saçlar İçin Dengeleyici Şampuan


Bu şampuan bana gönderileli uzun zaman oluyor hatta yazısı taslaklarda hazırdı ama yayınladım sanırken silinmiş.
Şampuanı kullanıp, bitirdiğim için daha objektif yorumlayabileceğim.:)
Neyse şampuana geleyim İnsight markasının ürünleri bir dolu zararlı maddeyi içermiyor.
Paraben, SLES, SLS, Parafin, Silikon, Mineral Yağlar, Renklendiriciler, Parfüm bu gördüğünüz şampuanın içeriğinde bulunmuyor.
Şampuan Papatya, Limon, Sedir Ağacı, Japon Yeşil Çayı, Tarçın Yağı, Zencefil Yağı ve Greyfurt Özü içeriyor.
500 ml'lik oldukça büyük bir gramajı var ve kullanım açısından oldukça pratik pompalı plastik şişe geliyor.

Bendeki yağlı saçlar için sebum dengesini sağlayan bir şampuan malesef saçları çabuk yağlanan ve hatta zaman zaman saç diplerinde kaşıntı sorunu yaşayan biriyim.
Her bitkisel içerikli üründe olduğu gibi çok güzel olmayan ama aşırı rahatsızlıkta vermeyen bir kokuya sahip ama kullandıkça bu kokuya alışıyorsunuz.
İçinde Sülfat bulunmadığı için bol köpüren şampuanlardan değil hafif bir köpüğü var ama kullanım sonrasında temizlik hissini fazlasıyla veriyor.
Saçlarım ince telli olduğu için şampuan sonrası mutlaka saçımı kremleme ihtiyacı hissettim çünkü saçların elektriklenmesini önleme, kolay taranmasını sağlama gibi bir özelliği yok.
Saç diplerimde ki kaşıntıyı azalttı ama yağlanmasını ekstradan geciktirme gibi bir durum gözlemlemedim.

İçeriğinin olabildiğince temiz olması ve saç diplerimde ki kaşıntıyı azaltmasını sevdim ama keşke yağlanmasını da geciktirseydi şahane olacaktı.

500 ve 1000 ml'lik ambalajlarda satılıyor, bir çok farklı saç tipine ve sorununa göre ürünleri mevcut eğer ki içeriği temiz ürün kullanmaya özen gösteriyorsanız İnsight ürünlerine seçkin kuaförlerden veya online satış yapan bazı sitelerden ulaşabilirsiniz.


*Ürün İnsight Haire Care tarafından denemem için gönderilmiştir.



1 yorum:

  1. Benim de bazen saç diplerimde çok kaşıntı oluyor. Bu yüzden hep temiz içerikli ürünler almaya çalışıyorum. Aklımda olsun Teşekkürler :)

    YanıtlaSil