24 Ocak 2017 Salı

Avon Extra Lasting Concealer


Avon'un ten ürünleri genelde bana koyu geldiği için pek almam ama bu kapatıcı hakkında yabancı bloglarda olumlu yorumlar okuyunca dayanamayıp almıştım.
Ve yine Avon'un bir ürünü daha bana koyu geldi malesef birkaç kez kullanabildim.
Ama yapısını, duruşunu çok sevdim keşke rengi bana uysaydı.
Sadece iki renk seçeneği mevcut Fair ve Medium bende ki renk Fair ve benim kadar çok açık tenli değilseniz uyabilecek bir renk Medium ise buğday tenlilere uygun.


Klasik sünger aplikatörlü bir kapatıcı, kremsi bir dokusu var.
Çok yüksek bir kapatıcılığı olmasa da göz altı morluklarını ve ciltte ki küçük lekeleri gayet güzel kapatıyor.
Doğal bir duruşu var, göz çevresi çizgilerine fazla dolmuyor ama pudra ile sabitleyince uzun süre sürdüğüm gibi kalıyor.
Göz çevresi kuru olanların kullanmadan önce iyi bir şekilde nemlendirmesi gerekiyor aksi takdirde hoş bir görüntü ortaya çıkmıyor.


İndirimsiz satış fiyatı 29 TL ama %50 indirim 14-15 TL gibi bir fiyata geliyor o zaman daha makul oluyor.
Kapatıcılığını, duruşunu sevdiğim ama renginden dolayı malesef kullanamadığım bir ürün oldu.





8 yorum:

  1. ben de sürekli concelar değiştiren biriyim Avon'u daha önce hiç kullanmamıştım oldukça merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon'un bazı ürünleri güzel oluyor bende deneme yanılma yöntemiyle buluyorum:)

      Sil
  2. kuru ciltler için uygun değil sanırım teşekkürler bilgi için canım

    YanıtlaSil
  3. Ne çektin şu ten ürünlerinin renk skalasından Ayşe ya... Senin sürekli yurt dışından alman lazım bunları bence :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ya sorma fondöten ve kapatıcı resmen kabusum:/

      Sil
  4. Avonun ürünlerini begenmiyorum acikcasi😕http://sukranceliker.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil