30 Ocak 2017 Pazartesi

Anastasia Beverly Hills Master Palette by Mario Far Paleti


Anastasia Beverly Hills markası malesef ülkemizde olmayan ama birbirinden güzel dikkat çeken ürünleri olan markaların başında geliyor.
Özellikle aydınlatıcı paletleri ile fazlaca ünlendi ardından Modern Renassians Far Paleti geldi ve son bombası bu gördüğünüz sınırlı üretim far paleti oldu.
Ünlü makyaj sanatçısı Mario Dedivanovic ile birlikte özel olarak üretilen bu palette ki renklere vurulunca bir de blogger arkadaşım Nurdan ABD'ye gidiyor olunca sipariş etmeden duramadım.



Karton bir ambalaja sahip, içerisinde ince bir ayna bulunuyor ayrıca çok iyi olmasa da acil durumda iş gören çift taraflı bir de fırçası var.
Paletin içerisinde 12 renk bulunuyor bunların 3 tanesi mat diğer 9 renk ise saten&metalik yapıdalar ve her birinin pigmentasyonu şahane belki de bugüne kadar kullandığım paletler içerisinde en iyisi desem abartmış olmam.


Çünkü palette şu renkte bana uymuyor veya şu renk diğerlerine nazaran rengini daha az veriyor diyebileceğim tek bir rengi yok.
Renklerin hepsi hem tek başına hem de diğer renklerle karıştırılarak kullanılacak, abartısız renkler ve ben bu palette mavi ile yeşili bile çok beğendim ki benim en az kullandığım renklerdir.
Farların kalıcılığı ise ile mükemmel baz kullanmadan en az 8-9 saat silinmeden, çizgilenmeden kalıyor.


Hollywood: Işıltılı, sıcak altın rengi
NYC: Sıcak tonlu, parlak içinde kızıllık bulunan bir kahverengi
Kim: Işıltılı bronz&portakal rengi
Muse: Parlak kahve&kırmızı karışımı bir gül rengi
Marina: Metalik şeftali&şampanya karışımı
Claudia: Işıltılı koyu gri&mavi
Lula: Mat orta tonlu kahverengi
İsabel: Mat turuncu
Violetta: Sıcak tonlu mat koyu kahverengi
5th Ave: Metalik altın rengi
Bronx: Altın ışıltılı zeytin yeşili
Paris: Işıltılı bakır tonlu altın kahverengi



Üst Sıra


Alt Sıra

Swatchlar da ki renklerin tek seferde elde edildiğini ve altına baz kullanmadığımı da belirteyim.:)
Üst sırada ki bazı renkler ışıktan tam olarak çıkmamış mesela Muse biraz daha gül kurusuna dönük duruyor.

Benim bu palette en sevdiğim ve elimin daha sık gittiği renkler NYC, Muse, Marina, Lula, İsabel, Violetta ve Paris oldu.
İyi ki almışım dediğim bir palet ve Anastasia Beverly Hills markasının diğer ürünlerini de merak etmiyor değilim.

Ve son olarak paletin içerisinde Paraben, Sülfat ve Fitalat gibi zararlı maddeler bulunmuyor.
Ayrıca duyduğuma göre 2017 Mart ayında Anastasia Beverly Hills markası Sephora'lara gelebilirmiş.
Bu paleti de getirirler mi bilmiyorum ama olur da gelirse kaçırmayın derim!


MorMenekşeBlog İnstagram

11 yorum:

  1. ah o modern renaissance'ı nasıl istiyorum ama mümkün olmadı bir türlü güle güle kullan .-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Modern Renaissance'da güzel ama renkleri sık kullanacağım renkler olmayınca pas geçmiştim ama ABH yeni dikkat çekici ve sevdiğim renklerden oluşan bir palet çıkarırsa karşı koyamam diye korkuyorum.:) sağol tatlım:)

      Sil
  2. Ühühühühüh niye bu kadar güzel ve niye Türkiye'de yok ya... Sephora çabuk getirsin ABH'yi, vuslata erelim gari diyorum :))) Güle güle kullan, öptüm çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla 2017'de Too Faced ve ABH gelecek diyorlar inşallah doğrudur gitmesekte, almasakta ülkemizde olduğunu bilmek bile yeter:) Sağol kuzum:)

      Sil
  3. Renkler süper güle güle kullan.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Bu markayı duymuştum ancak böyle popüler olduğunu bilmiyordum😊 gercekten renkleri güzelmiş.int siparis verilebiliyormu biliyormusunuz acaba denwmwk isterim☺ http://sukranceliker.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef ülkemizde yok ama güvenilir bazı İnstagram hesapları bu markaya ait ürünleri getiriyor oralardan temin edebilirsiniz.

      Sil
  5. muhteşemler! mutlulukla kullan canım =) markanın mat likit rujunu kullanıyorum şimdilik ve çok seviyorum =) far paletleri de başarılıymış =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu markanın ürünleri hakkında pek olumsuz yorum görmedim keşke ülkemize gelse de merak ettiğimiz ürünlerini deneyebilsek.

      Sil
  6. Harika bir palet, güle güle kullan...

    YanıtlaSil