7 Aralık 2016 Çarşamba

La Roche-Posay Pigmentclar Yeux Göz Çevresi Kremi


La Roche Posay'ın bu göz kremini yaklaşık 3 aya yakın bir süredir kullanıyorum artık yorumlama zamanıdır.
LRP'nin daha önce cilt bakım ürünlerini denemiş ve memnun kalmıştım ama ilk kez göz kremini kullandım.
Bu ürünün vaadi göz çevresinde ki mavi ve kahverengi koyu halkaların görünümünü azaltmak ve göz çevresinde ki mat, düzensiz görünümü en aza indirmek.
İçeriğinde ki PhE-Resorcinol+Kafein konsantresi ve ışık yansıtan pigmentleri ile mavi ve kahverengi halkaların görünümünü azaltmayı vaat ediyor.


Benim de malesef genetik göz altı morluklarım var hiç bir kozmetik ürünü tamamen geçirmeyecek farkındayım sadece azaltsın yeter istiyorum.
Yapısı yoğun olmayan, göz çevresine kolayca yedirilen bir ürün ayrıca ucunda metal bir aplikatörü var ama ben pek onunla uygulamıyorum daha çok hızlıca parmaklarımla göz çevreme ürünü yediriyorum.
Yoğun nem veren bir krem değil eğer göz çevreniz çok kuruysa pek memnun etmeyecektir ama benim gibi kuruya dönük cildi olanlar beğenecektir.
Düzenli kullanımda göz çevremde ki morlukları sadece hafifletti ama asla gözle görülür bir şekilde azaltma olmadı.
Ama benim gibi genetik olmayan sadece uykusuzluk, stres vb. sebeplerden dolayı göz altı morluğu yaşayanlarda etkisi daha farklı olabilir.


Bu göz çevresi kremi cildi çok kuru olmayanları, yoğun morluk sorunu yaşamayanları memnun edebilecek bir ürün.
Benim cildim aşırı kuru olmadığı için nemlendirmesi yeterli geldi tabi göz altı morluklarımı biraz daha aydınlatsaydı çok memnun olurdum.:)

Kremin satış fiyatı 82 TL ama Kozmetikart adresinden biraz daha uyguna edinebilirsiniz.

7 yorum:

  1. göz altı şişliklerine de iyi geliyor mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer metal başlığını bir süre buzdolabında tutar ve sonrasında kremi metal başlık ile birlikte uygularsanız göz altı şişliklerini hafifletiyor

      Sil
  2. Ühü, bana uymaz o zaman Ayşe'cim... bana gereken nem nem nem... teşekkürler güzel yazın için, öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef tatlım uymaz zaten yaşımız itibariyle artık yoğun nem veren ve anti-agingleri kullanmalıyız gibime geliyor.:/

      Sil
  3. başka bir anti aging krem ile birlikte deneyebilirim bunu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tek başına yeterli gelmez ama dediğin gibi başka bir kremle deneyebilirsin.

      Sil
  4. Selam, bende göz çevremdeki lekeleri kapatmak için baya uğraştım. Sonunda lookinwell.com diye bir sitede birçok işletmenin ürünlerini inceledim. Baya bilgi aldım ve satın almaya karar verdim, gerçekten kaliteli ve her markanın ürününü bulmak mümkün. Göz atmanızı tavsiye ederim :) Ayrıca sitede bulunan işletmelerin bazıları bu lekeleri tamamen yok edecek tedaviler uyguladıklarını söylediler.

    YanıtlaSil