20 Aralık 2016 Salı

Biota 59 Elements Brillant Lipstick - Sugar Brown


Bir süre önce Biota'nın allığını yazmıştım buradan okuyabilirsiniz bugün de markanın bir başka severek kullandığım ürününü ile karşınızdayım.:)
Biota 59 Elements markasına ait ürünler ilk başta içeriklerinde bazı zararlı maddelerin bulunmaması ile dikkatimi çekti.
Özellikle de rujları bir süre sonra yuttuğumuzu düşünürsek bu ürünün içeriğinde Silikon, Petrokimyasal, Formaldehit, Paraben, Parfüm gibi zararları maddeler yok.



Gelelim bu içeriği olabildiğince iyi ruja rengi çok güzel bir turuncu ama içerisinde hafiften kahvelik var.
Yapısı yumuşacık, kolayca uygulanıyor, rengi biraz yoğun, canlı gibi gözükse de hafif uygulandığı zaman daha doğal duruyor.
İçeriğinde ki E Vitamini sayesinde dudakları kurutmayıp nemlendiriyor.
Nemlendirme özelliği olan bir ruj ama duruşu asla parlak değil, içerisinde sim, ışıltı yok hatta dudakta duruşu abartısız, doğal diyebilirim.


Kalıcılığı çok iyi olmasa da içeriğinden dolayı severek kullandığım bir ruj oldu.

Biota 59 Elements Rujların fiyatı 34.90 fakat bu aralar web sitesinde %50 indirimle 17.45 gibi bir fiyata edinebilirsiniz.
Biota ürünlerini hem İnternet Sitelerinde  hem de İstanbul İçerenköy Carrefour, İstanbul Optimum, İstanbul Maltepe Park ve İstanbul Tepe Nautilus mağazalarında bulabilirsiniz.



*Ürün Biota59Elements tarafından denemem için gönderilmiştir.



4 yorum:

  1. Nude Natural'ından sonra en beğendim renk bu! Güle güle kullan Ayşe'cim :)

    YanıtlaSil
  2. bu renkler benim için üretilmiş renkler sanki! bayılıyorum kahveler, kiremitler :D güle güle kullan canım benim

    YanıtlaSil
  3. bu markayı duydum ama kullanmak bir nasip olmadı renk çok doğal :)

    YanıtlaSil