7 Kasım 2016 Pazartesi

Yves Rocher Köpürmeyen Krem Şampuan


Yves Rocher'ın bu şampuanı ilk çıktığında baya dikkatimi çekmişti ama evde sağlam bir şampuan stoğu olduğu için onları azaltmadan almak istememiştim.
Fakat kısa bir süre önce Yves Rocher'dan yeni ürünleriyle dolu bir paket almış ve içerisinden bu şampuan da çıkınca pek bir sevinmiştim.
Birkaç yıldır günlük kullandığım ürünlerde bazı zararı yüksek maddeleri içermeyen kozmetikleri kullanmaya dikkat ediyorum.
Misal alüminyum içermeyen roll-on, Sls, silicon vb. zararlı içeriği olmayan şampuan vb. gibi bu gördüğünüz şampuanın da içeriği olabildiğince temiz SLS yani Sülfat, Paraben, Silikon, Renklendirici içermiyor.
Haliyle SLS yani şampuanların köpürmesini sağlayan Sülfat maddesi içermediği için de bu şampuan köpüksüz bir temizlik sağlıyor.


Saç kremi gibi bir ürün hatta ilk kullanırken bu mu saçımı temizleyecek diye düşündüm çünkü köpürmediği için hem ne kadar kullanacağınızı bilemiyorsunuz hem de saçınızın her yerine dağılıp, dağılmadığını anlayamıyorsunuz.
Bir nevi tüm saçıma maske uygular gibi sürüp, saç diplerime masaj yaparak yediriyorum, asla köpürmüyor.
Krem yapılı olduğu için zor arınıyor hatta ben ürünü iyice deneyimlemek için saç uçlarıma krem sürmedim ve sonrasında saçlarımı zor taramak gibi bir sorunla karşılaşmadım yani saçları yumuşatıp, kolay taranmasını sağlaması gayet iyi diyebilirim.
Ayrıca bu şampuanı kullandıktan sonra saçlarımın elektriklenmemesi için her daim kullandığım saç bakım yağlarını da kullanmadım ama şampuanın elektriklenmesine artı bir etkisi olmayınca mecburen bir sonra ki kullanımda normal rutinime devam ettim.
Bu şampuan pek yağlı saçlara göre değil benim normalde saçlarım yağlı uçları kurudur ama hamilelik sürecinde aşırı kurumaya başlayan cildim gibi saçlarımın da dengesi değişti ve yağlıdan normale döndü ama uçlarında ki kuruluk baki kalmaya devam ediyor.
200 ml'lik bir gramajı var ve sık kullanımda kısa sürede bitecek bir ürün.

İçerik:


Uzun lafın kısası saçlarınız normal veya kuru ise sizi memnun edebilecek bir ürün ama yağlı saçlar için ekstra yağ önleyecek bir özelliği yok.
Kuru, ince telli ve elektriklenen saçlar ise bu şampuanı kullandıktan sonra mutlaka saç uçlarına durulanmayan krem, yağ vs. kullanmalı çünkü elektriklenmeyi önleyici bir özelliği de yok.
Saçları gayet güzel yumuşatıyor, temizliyor, hacim vs vermiyor ama içeriği temiz olsun, içim rahat bir şekilde kullanayım hacim olmasa da olur diyorsanız o zaman bu şampuanı deneyin derim.

Şampuan 200 ml ve indirimsiz satış fiyatı 22.90



*Ürün Yves Rocher tarafından denemem için gönderilmiştir.

3 yorum:

  1. Bunu epey merak ediyorum aslında; elimdeki şampuan bitince alabilirim :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Köpük köpük yıkanmaya ne kadar alışmışız değil mi? Yves Rocher şampuanları genel olarak seviyorum, bu ürünü de eldeki stoklar bitince düşünebilir ama zor arınma kısmına takıldım :))

    YanıtlaSil
  3. bana ilk başta çok ilginç bir ürün gibi gelmişti ama kullandıktan sonra çok memnun kaldım :))

    YanıtlaSil