27 Ekim 2016 Perşembe

La Roche Posay Makyaj Temizleme Suyu


Uzun süredir yazılmayı bekleyen bir ürünle daha karşınızdayım.
Bir süre önce Kozmetikart bana içerisinde La Roche Posay ürünleri ile dolu bir paket göndermişti.
Bende malum sebeplerden dolayı hem blogdan hem İnstagram'dan uzak kalınca haliyle ürünlerle ilgili fikirlerimi yazamadım.
İşte paketten çıkan ve ilk kullandığım ürün Misel Su yani Makyaj Temizleme Suyu bugünün yazısı olsun.

Hassas bir cilde sahibim ve makyajımı genelde bu tarz misel sular ile ile temizlemeyi tercih ediyorum.
Piyasada bir dolu makyaj temizleme suyu var ve bugüne kadar bir çok marka denedim.
Kimi hassasiyete sebebiyet verdi, kimi yağlı bir his bıraktı, kimi ise bittikçe aldığım, memnun kaldığım ürünlerden oldu.
La Roche Posay'ın misel suyu makyajı gayet güzel temizliyor ama yoğun göz makyajını çıkarmakta biraz zorlanıyor diyebilirim.
Hafif kaygan bir yapısı var ama asla ciltte yağlı bir his bırakmıyor, gözlerimde ve cildimde herhangi bir hassasiyete, yanma, tahriş vb. durumlara yol açmadı.
Hem bu ürün hem de elimde ki diğer misel sular bittiği zaman güzel bir kampanyada denk geldiğimde yeniden alabilirim.

En güzel yanı ise Paraben, Sabun, Alkol ve Boyar Madde içermiyor.
Misel suyun 200, 400 ve 750 ml'si bulunuyor.
Kozmetikart.com.tr adresinden La Roche Posay ürünlerini inceleyebilirsiniz.



4 yorum:

  1. Kullandığımda ben de sevmiştim bu ürünü; ama, dediğin gibi, göz makyajında biraz zayıf kalıyor. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. bu markanın güneş koruyucusunu kullandım gayet memnun kalmıştım markaya güveniyorum

    YanıtlaSil
  3. Bu tarz Misel suları tonik gibi kullanıyorum ben makyaj temizliğinden sonra 😄

    YanıtlaSil
  4. Garnierin ürünüyle içeriği aynı diye duymuştum ama doğru mu bilmiyorum. Yoksa denemeyi ben de istiyorum, La Roche Posay iyi bir marka.

    YanıtlaSil