5 Eylül 2016 Pazartesi

Zoeva Alışverişi


Almanya'dan arkadaşım yaz ve kış tatilinde geldikçe bende ona Zoeva'dan birşeyler sipariş edip duruyorum.
Bu ürünler elime geçeli birkaç hafta oluyor hatta beni İnstagram'dan takip edenler görmüştü ama bloğa alışveriş yazısı yazmaya ancak zamanım olabildi.
İşte son gelenler ise bu gördüğünüz 2 far 1 allık paleti oldu umarım bir süre başka bir şey istemem.
Ama Zoeva'nın ürünlerinin içeriğinde bazı zararlı maddelerin olmaması, farlarının kalitesi ile alınmayacak gibi değiller ki.
Geçen sene Cocoa Blend paleti aldıktan sonra aklıma Naturally Yours ve En Taupe düşmüştü sonunda bu ikisine de kavuştum.
Naturally Yours doğal ve sıcak renklerden oluşan günlük kullanıma uygun şahane bir palet birkaç rengi gözüme kestirdim büyük ihtimal onları daha sık kullanırım.


En Taupe ise tam tersi soğuk tonlu bir palet açıkcası bu renklerin bazıları elimde yoktu zaten en büyük alma sebebim de bu oldu.


Allıklarını merak ediyordum aslında aklımda tekli allıklarından almak vardı ama son anda yeni çıkan Spectrum serisinden Nude Spectrum allık paletini sipariş ettim.
Paletin içerisinde ki 3 renge bayıldım malesef sol üstte ki en koyu rengi pek kullanacağımı sanmıyorum.


Henüz bu ürünleri kullanmadım ama kullanmaya başlayınca her birini tek tek ayrıntılı yazacağım.
Özellikle önce şunu yaz dediğiniz palet varsa ilk onu yazmaya çalışırım.:)

Bu arada ben Zoeva'yı Douglas mağazası getirir diye umutlanırken Douglas Türkiye'den çekiliyor keşke fırçaları ve makyaj malzemeleri böylesine güzel olan Zoeva markasını bir firma Türkiye'ye getirse ne şahane olur.

16 yorum:

  1. Rica ediyorum hiçbirini yazma :D
    Güle güle kullan Ayşe'cim!

    YanıtlaSil
  2. Gercekten Türkiye ye keske gelse..gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
  3. Güzel görünüyor gerçekten.Güle güle kullan fiyatları nasıl acaba?? Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, Far paletleri 21ç80 euro allık paleti 17.80 euro malesef İnstagram'da satan bazı satıcılar iki katına satıyor eğer Almanya'dan alma veya getirtme imkanınız varsa çok uyguna oldukça kaliteli, pigmentli far paletlerine sahip oluyorsunuz.:)

      Sil
    2. Çok teşekkürler giden olursa aklımda olsun..Evet malesef instagram satıcılarının bir çoğu burda satılmayan kozmetikleri epeyi yüksek fiyatlı veriyor.

      Sil
  4. zoevanın bu paletlerine bayılıyorum. şimdi gördüm iyice depreşti yahu. harikalar! mutlulukla kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir rujları kaldı denemediğim onları merak ediyorum.:) Teşekkürler:)

      Sil
  5. Harikalar. Bu arada douglasın çekileceğini bilmiyordum. Ben de eos getirdiler diye seviniyordum. Umudumuz kozmelada o Zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylül sonu kapanıyor hatta ellerinde ki tüm ürünleri indirimle satıp bitirmeye çalışıyorlar.

      Sil
  6. Sağolsun Başak tek cümleyle duygularımı ifade etmiş. Özellikle Naturally Yours. Lütfen. Rica ediyorum yazma :D

    YanıtlaSil
  7. ay hepsi harika ben de biliyorsun cocoa blend palet ve başka bir allık paleti almıştım hepsini bayılarak kullanıyorum :-)) Güle güle kullan canım :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cocoa Blend benim de ilk göz ağrım yeri başka ama bunların da renklerine vuruldum fiyat-performans olarak kıyaslandığında çok güzel ürünler:) Teşekkürler:)

      Sil