21 Eylül 2016 Çarşamba

Splat Junior Diş Macunu


Splat ürünlerinin özellikle de Ultra Complex diş macunundan çok memnunum.
İçeriğinin olabildiğince temiz olması elbette ki tercih etmekte ki en önemli sebebim.
6 yaşında ki oğlum için de Splat'ın çocuk ürünlerini alıyorum.
Bu gördüğünüz diş macununu ilk 1 sene önce almıştım elbette bittikçe alıyoruz ama ben yazmakta geç kaldım.
Benim oğlumun dişlerinde çok süt tüketmesinden ötürü siyah lekeler oluşmuştu diş doktorumuz zararsız bir bakteri demişti ama görüntü pek hoş değildi.
Ama bu macun sayesinde lekeler neredeyse tamamen bitti diyebilirim.

Splat Junior diş macunları:

Çürümeye karşı etkin koruma sağlamaya ve sağlıklı diş minesi oluşumuna yardımcı olur

Meyankökü ekstresi ve laktik enzimler çürümeye karşı etkili koruma sağlamaya yardımcı olur
Yumuşak bileşenler dişleri korumaya ve plak oluşumunu engellemeye yardımcıdır
Hidroksiapasit hassas bölgeleri güçlendirmeye yardımcıdır
Kazein diş minesinin doğal mineralizasyonunu desteklemeye ve güçlendirmeye yardımcı olur
Aloe Vera rahatlatıcı etkisiyle diş etini korumaya yardımcı olur

Splat'ın çocuk diş macunlarının içerisinde florür, sls, triklosan, klorheksidin, sakarin, yapay tatlandırıcı ve peroksit bulunmuyor.

Oğlum için bittikçe aldığım bir ürün ve içeriğinin olabildiğince iyi olmasından dolayı da içim rahat diyebilirim.
Bu arada hemen küçük bir hatırlatma Splat junior diş macunları 3-8 yaş arası çocuklar için.
Tüm Gratis mağazalarında, bazı dermokozmetik sitelerinde 24-25 lira civarında satılıyor ama Gratis mağazalarında güzel bir indirimde çok daha uyguna edinebilirsiniz.

3 yorum:

  1. Splat'ın büyükler için olan diş macunlarının içeriğini pek masum bulmuyorum; ama, çocuk diş macunu güzelmiş. Aklımda olsun, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten içeriği %100 temiz ağız bakım ürünü sanırım yok ben Splat ürünleri de bazı market markalarına göre azıcık daha iyi bi de ultra complex'i sevdim.:)

      Sil
  2. Splat ürünlerini sevmekte haklıymış arkadaşlar, bende çok sevdim diyebilirim :)Güle güle kullansın ufaklık :)

    YanıtlaSil